torsdag 26 september 2013

~ Casual

~ Casual
skjortan blev lite fucked up men whatevaah / tryck på bilden för info
Godkväll alla! (Öhm sedan när säger jag godkväll, börjar känna mig medelålders hahahah k den). Ja vad har jag gjort idag då kan man ju fråga sig? Perus tordag, skola, hem och tröga tills jag och Vicki bestämde oss att träffas och dra oss till EasyFit (läste ni btw på ÖT idag att de ska flytta till en dubbelt så stor lokal om 5 veckor? Sjukt kul tycker jag eftersom det är så trångt nu och maskiner är ofta upptagna och man måste köa osv... och så får de väll in lite nya program, vikter och maskiner hihih excited) så vi gjorde lite spinning i 20 minuter och sedan tränade vi ben i en timme. Åh såå skönt alltså♥ Förstår inte hur jag en gång i tiden hatade att träna haha, bästa känslan när man är klar och endorfiner, serotonin och dopamin sprids i kroppen och man känner sig stolt över det man klarat och pushat sig igenom. Nu sitter jag med mitt té i famnen och ska göra några läxor (#aajättekul) och sedan kanske läsa en stund innan jag går och lägger mig. 

5 kommentarer:

  1. Vem av dina kompisar e singlar, har ett förhållande, elr har på "g" snälla svara snabbt!!

    SvaraRadera
  2. Ehm nåå Sara/Julia har väll "typ" på G å di andra e väll singlar/tycker om nån. Beror ju på vem alla du menar me "mina kompisar" men di närmast.. :)

    SvaraRadera
  3. Du bord ha nåt slags bloggloppis nångång :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har no tänkt på de men tror int de blir ti nåå.. Så sjukt ful kläder från 6:an ja vill sälj så våg no int vis upp di nåå XDXD ska lägg di på ett loppisbord iställe tror ja

      Radera