söndag 29 september 2013

#Throwback

hahaha vet att ni älskar då jag lägger upp fina pics på er people men jajaja
Borde kanske vara dags att uppdatera? Noshit...
Plockade fram/hittade några fina bilder från i våras/somras/några från vintern, men jag var ju såklart tvungen att göra ett fint collage av allt hoho! Sånt man gör när man inte har några fräsha bilder... Men såklart, de absolut bästa stunderna brukar ju vara då kameran inte är med, så det finns så mycket minnen som jag inte fångat på bild...! Men några fina moments ovan åtminstone.
Idag har det bara varit en chill söndag, nothing special really. Ska dra mig till gymmet om en stund och så skriver jag mera imorgon/någon annan dag, ha det bra tills dess!

2 kommentarer:

  1. Hahhaha niggers i mitten!!!

    SvaraRadera
  2. är de skärsår på hela din arm som synns på vissa bilder?

    SvaraRadera