söndag 29 september 2013

Your love is a one in a million, it goes on and on and on, you give me a really good feelin', all day long

Alltså sorrysorry för ett bara-musik-inlägg men alltså kan inte sluta lyssna på dessa låtar, dör musikdöden för en stund, förstår inte varför folk inte lyssnar på majesticcasual?!?! Jag ber alla att lyssna ett varv på låtarna så lovar jag att ni blir fast för majesticcasuals musik, så skön musik. Dessa tre låtar har gått på repeat det senaste dygnet, enda jag gjort är att dansa omkring i huset och det kommer jag säkert göra hela nästa vecka också ahah.
Måste bara informera en sak till; Imorgon blir det att äntligen beställa mer proteinpulver, buhuhuhu har varit utan pp i kanske 2 månader snart!? Howthehell har jag klarat mig så länge utan det? Synd bara att man blir pank då man måste betala själv... men vad gör man inte? Dissar att köpa en ny vinterjacka för att köpa pp, haha det kallar jag äkta kärlek mhahaha♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar