måndag 30 september 2013

Alien


Hahaha ser ut som en alien på bilden (alltid), retard ^.
Sådär annars funderar jag på att färga håret i någon lite annan färg, ljusare/mörkare? Vad tycker ni? Alltså inga stora skillnader, men antingen lite ljusare (ljusbrunt ungefär) eller lite mörkare brunt. Får fundera mera på det vid hårfärgsavdelningen sedan. Ombre/dipdye är ett no-no (hade det 2011 ju...) så tänk inte enns tanken! HAHA. Nu, efter en ganska så wierd day (karma is a bitch kan jag bara säga hahahaha, en "pytteliten" sak i den här stan blir till värsta brottet...) så ska jag ut på en powerwalk (tror jag? är så trött så orkar nog inte träna något mer idag) och det blev inget pp-beställas idag, imorgon? Jaa, en vanlig kall måndag så händer det väll inte så mycket, men imorgon är det ju första oktober redan, haha snart är det jul, men först höstlov kan man väll konstatera? Shitvadtidengårsnabbt...

15 kommentarer:

  1. jätte fin e du! ja tkr du ska färg mörkare :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du ska färga ljusare. c:

    SvaraRadera
  3. tycker int du ska färg men isf ljusare :) du har så jätte fint hår! <3

    SvaraRadera
  4. Skulle säga svart, men ifall du inte vill ha stora förändringar kanske mörkare brunt?

    SvaraRadera
  5. Lite ljusare än vad du har! (:

    SvaraRadera
  6. Ljusare, men inte för ljust.^^

    SvaraRadera
  7. Jag tkr du ska färg ljusare, men int för ljust :)

    SvaraRadera
  8. mörkare, minns du dendär mahogney-cherry färgen du hadd, me röda toner i! Den va sjukt hot på deij !

    SvaraRadera
  9. Verkligen int mörkare, så ljusare! ^^

    SvaraRadera