tisdag 1 oktober 2013

~ Nasty gals do it better

"Nyheter" från Nasty gal (plockade lite fritt lite här och där på deras sida). Alltså åh vad skitsnygga, urläckra, überfancy kläder de har på nastygal.com (ääääääh weed-leggings to die for ♥♥♥) (och ja jag måste såklart visa mitt stora verbala ordförråd hahaha), men kläderna de erbjuder är ju lite ur min prisklass... De flesta klänningar däremot är något jag skulle kunna ha råd med att beställa nångång i framtiden... Har haft en något stressig dag med plugg och ingen tid för bloggen (det har blivit lite av en dålig vana att alltid blogga på kvällarna för det är då jag har tid att tänka igenom vad som hänt och vad jag ska skriva om osv). Tänkte att vi skulle ha hunnit fara till ett fint ställe här i närheten och fota lite höstbilder bland de färgglada träden med Julia men det hann vi inte med... Nästa vecka kan det ju först bli då, syndsynd höh. Men iallafall har jag hunnit med att vara till gymmet med V och till Campus. Snart går jag nog till sängs, så godnatt alla!

1 kommentar: