lördag 7 september 2013

Fredagen


Hejhej alla! Är sjukt glad idag, lite huvudvärk men det är allt negativt haha, går väll nog om om några timmar gissar jag. Igår var jag och Julia sjukt sugna på McDonalds mat heheh så ja, vi for dit och åt, ohgad så gott, no regrets alltså! Bara för att det var fredag åt jag en wrap och en McFlurry (gudomligt). Bestämde oss senare att nog fara på disco endå fast vi tvekat lite före, så vi hämtade upp Vicki och for dit, i början så skämdes man för att vara där (hahahha "god why?" och "never again" ekade i  huvudet), men blev nog bättre då kvällen gick och man fick mer feelis. Inga bilder från discot eller förberedelserna eftersom det blev lite brottom och så var det nog tur att jag inte tog med kameran endå ahaha. Men helt lyckad kväll, sista låtarna gick dock för snabbt... Hehe jaa, men "bättre lycka" nästa gång. Idag har EasyFit öppet hus mellan klockan 11-16, så om ni vill testa på gymmet är det en bra chans idag! Jag ska iallafall dit med mamma & bror tror jag, och planer för ikväll har jag nog men får se hur det blir! Ha en bra lördag hör ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar