fredag 6 september 2013

Balklänningar från Nelly

alla är från nelly.com

Åååh hur ska man lyckas välja en balklänning till balen i december? Här är jättemånga skitfina klänningar i lite olika stilar som jag funderar på. Det är ju ennu länge tills balen hålls, jag vet, men flera vänner har redan börjat beställa sina klänningar, så därför har jag lite småpanik över det. En annan knepig sak är att jag är för kort för de flesta långklänningar, så att de skulle släpa i marken även om jag hade klackar, och vem skulle nu inte helst vilja ha en långklänning på bal? Så vi får se vad det här blir till... Om någon vet någon ganska billig sida (i stil med nelly.com) som har snygga klänningar så får ni gärna tipsa om det! Just nu lutar det nog mot någon långklänning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar