torsdag 5 september 2013

Inköp

vad jag kom hem med från emotion / prisma, ansiktskräm, cc-cream, ansiktsmask, solo mode & lite mörkchoklad-treat till helgen

Visar upp en dålig bild (min standard-kameralins är inte riktigt i skick som ni ser) på vad jag fick med mig hem idag, de hade ju någon kampanj-vecka eller liknande vid Emotion, så jag passade på  att köpa en CC-Cream för att se hurudana resultat det ger, och den bästa låten (♥♥ kärlek till Weeknd as usual). Förresten kommer ju hans album ut om 5(!!!!) dagar, tror det kommer vara bäst hittils, fast det är ju såklart svårt att överglänsa House Of Ballons mixtapet, stora förväntningar har jag. Ingen kan göra musik så som The Weeknd gör det, hans texter är ju äkta, de har liksom en djupare mening och så är han sådär mystisk som gör hans musik intressant till skillnad från allt det skit som spelas på radio (okej det går att lyssna på ibland men mostly... bara skit). Inget spännande har hänt idag och inte igår heller. Var första gången på musikteori igår (3/3) och ja, hoppas på att orka hela året med teorin, jobbigaste "ämnet" som finns och svårt är det, men försöka måste man ju. Idag dissade jag gymmet för att jag inte orkade (sov dåligt och är trött från gårdagens gym som bara vad) men imorgon blir det igen, pluss så är det fredag snart igen! Den här veckan har faktiskt gått riktigt snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar