lördag 14 september 2013

Sweater weather

för att alla seriösa bilder blev fula / ignorera mitt hår och mage osv.

Dagens, basically det jag köpte igår (minus väskan, fick den av Julia från Umeå), tröja från Gina Tricot, kjol från H&M, skor från Click. Jag och Vicki for då igår till grannstaden, köpte något, åt mat och sedan hände ingenting typ. Idag var vi och åt asiatiskt till lunch med Julia, aaahh food♥. Säkert roligt att läsa om mat hela tiden eller hur? Hahaah. Kände för att klä mig i kjol och en sweater idag så så fick det bli, så vi for en snabb sväng och fotade outfit-bilder (på 99% av alla bilder såg man ut som jagvetintevad, så hittade typ inga bilder att lägga upp). Inget annat att säga och känns som att jag bara kastar in en massa flum-tråkiga-oviktiga meningar här så det är nog bäst att jag slutar.. hejdå.

12 kommentarer:

  1. Skulle du tänka dig ha sex med en kille som skulle va 1-2år äldre än dig? Fast du inte känner honom alls

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha undrar noo vem som skeiv dehär? Koma å prat irl/chattin så får du respekt pluss svar;) hahaha

      Radera
  2. Vad använd du för någo objektiv? :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Canon EF 50mm f/1.4 USM. När jag köpte det kostade det runt 350 € tror jag? :)

      Radera
  3. jätte snygg outfit! <3

    SvaraRadera
  4. Älskar din stil! Så underbar :)

    SvaraRadera
  5. Vad betyder fria vibbar??

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag måste bara säga att jag gillar din blogg riktigt mycket! Lagom uppdatering, mycket bilder (med bra kvalitet dessutom) och bra variation på det du skriver. Och även om du skriver om helt vardagliga saker blir inte inläggen tråkiga eller meningslösa, fortsätt så, Moa! :D

    SvaraRadera