torsdag 12 september 2013

The Woods




Juicy J. ft. Justin Timberlake - The Woods
Fotograferade Sara en stund idag, här kommer några bilder, sååå snygg skogsturk jag fångade på bild!♥ (seriousshithere)
Rubriken låter ju som någon skräckfilm höhh, ganska säker på att det finns någon film som heter det också. Sjukt lång skoldag, men efteråt bestämde vi oss, jag och Sara att fara ut och fota lite bilder och prata och sånt. Nu är man hemma och "tvingas" att öva på mera prov... Får hoppas att morgondagen får ett intressantare slut, tror jag och Julia (och kanske Sara?) ska hoppa på en gratis buss till Kokkola och åka och shoppa lite (det är ju Handelns & Kulturens natt så butikerna har uppe längre och så har de olika program). Inget mer att säga, så jag skriver väll mer imorgon gissar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar