tisdag 10 september 2013

Tuesday

hej egopic, ful reflektion i glasögonen jeuu
Etonmessy & MajesticCasual, bästa musiken ♥
Har inte haft någon alls lust att blogga, träna eller något liknande senaste dagarna. Igår var en dålig dag också så därför... Bättre idag, fast jag liksom helt och hållet tappat blogglusten (känns som att jag inte orkar med bloggen och skulle kunna sluta blogga, känns inte riktigt som "jag" längre, vill inte att folk ska få en bild av mig genom bloggen för då får man en heeelt fel bild, men ja det är ju bara en tanke så jag vet inte hur det blir med detta). Idag har jag bara varit och käkat Subway (alltid) med girlsen och skämt ut mig sisådär hundra gånger och varit på orkester och andra perus-saker man gör på en tisdag. Har sovit sjukt dåligt de senaste nätterna, så får hoppas jag får bättre sömn inatt och kan varva ner.. Nu ska det försöka övas lite på historia-prov och sedan försöka att inte tänka för mycket och få sovit något inatt.

6 kommentarer:

  1. sluta inte blogga Moa!

    SvaraRadera
  2. Älskar din blogg, Moa. Sluta inte!

    SvaraRadera
  3. sluta inte blogga!!!

    SvaraRadera
  4. Sluta INTE blogga, älskar din blogg!

    SvaraRadera
  5. nej du får inte slut :( elr klart du får du bestämmer ju men ja älskar din blogg, läser din blogg mest av alla bloggar ja läser

    SvaraRadera
  6. sluta inte blogga moa<3 jag älskar dig och din blogg ! :)
    förresten hur räknar man kalorier ? det skulle jag vilja veta !
    och hur många kalorier ska man som 14-åring få i sig per dag ? :)

    SvaraRadera