torsdag 17 oktober 2013

~ Höstlov






Ja, var ska man börja? Det är ju höstlov nu (lite efter med att skriva det höh) sjukt skönt. Inte bloggat på mer än en vecka, oopsie, my bad, men jag orkar inte med bloggen. Det känns inte som jag längre. Har funderat om jag ska ta bort den helt och hållet eller ta en lång bloggpaus eller bara låta den stå tom om dagarna och uppdatera lite nu som då då jag känner för det. Vill inte att dagarna ska gå ut på att jag sitter och funderar på vad jag ska göra/fota idag så att jag ska kunna göra ett intressant blogginlägg ju haha... Men jaa under tiden det varit dött här har det nog hänt en heel del, varit till Vasa och shoppat, färgat håret, haft sleepovers, och så jag faktiskt varit lite social dygnet runt och inte varit hemma nästan något för en gångs skull (WUT?) haha. Men bland annat så for vi och fotade lite höstpics med Sara igår, svårt att hitta en fin plats att fota på alltså noshiet? Gick omkring i hela stan typ utan att hitta några fina träd pffft... Försökte fota en profilbild åt oss båda men bilder på mig blev ju inget om man jämför med min modellvän Sara haha♥. Nu har jag varit till en optiker imorse och beställt 2 par nya glasögon, de kommer väll om ett par veckor ungefär. Ska dra till gymmet om en stund och så ska vi väll hitta på något med folk ikväll. Ha en bra fortsättning på höstlovet!

1 kommentar: