söndag 6 oktober 2013

October days



Bjuder på dessa söta fjoll-pics på Vicki♥
Hade inte med det bättre objektivet så kvalitén blev inte riktigt den samma som vanligt, men who cares, det borde komma upp en gif nångång också.
Spontan-fotograferade en tur med Vicki idag, har haft en riktigt trevlig söndag, vi har käkat fooood, kollat på film, cyklat omkring, fotat höstbilder och andra trevliga saker.
Sådär annars har jag varit sjukt duktig och för tredje gången på kanske 2 månader har jag lagat sönder glasögonen (en av "remmarna" har gått av och går inte att limma/skruva tillbaks), haha skillz? Tycker jag är väldigt duktig. punkt.
Måste väll endå säga något om Oliver Ingrosso som vi var på igår, han höll på i 2 timmar cirka (det var någon som undrarde det) och spelade riktigt bra musik, synd bara att det var sååå lite folk så man fick ingen feelis, jag var trött och kände mig bara trög så jag stod bara på samma plats och trampade like a fuckin' retarded seal hahah, måste väll ha sett extremt glamoröst ut, men så är det då man är trött och inte orkar/har feelis för att dansa... Nu måste jag ta tag i läxor och annat skit, skriver mer imorgon, ha det!

3 kommentarer:

  1. voi va söt vicki <3

    SvaraRadera
  2. hej! skulle du kunna göra ett kolleage med snygga höst- och/eller vinterskor?
    älskar din blogg btw! (:

    SvaraRadera
  3. Varför har du slutat blogga?

    SvaraRadera