onsdag 27 november 2013

27.11.13


Var just på matdejt (kebab & subway♥) med Vicki, Julia, Lisa & Moa, riktigt trevligt var det nog hehi. Inte haft motivation att blogga på några dagar, finns inget som är intressanta att skriva om typ? Iallafall har jag nu min balklänning här bredvid mig efter att ha haft den nästan en vecka och sys (den var allt för lång och släpade i marken så den behövdes kortas av), men nu har jag nog snart allt klart till balen, vet inte hur jag ska ha håret eller sminket och sådant ennu, några tips? Brukar ju inte våga gå nuts med håret så gissar att det blir vanliga lockar eller något liknande, tänk att det just nu bara är 1 vecka tills balen? Efter att ha ätit jättemycket som jag inte borde ha ätit så äcklas jag av mig själv lite och tror inte jag ryms i min klänning något mer, ushfyblä borde nog dra ner på kolhydraterna och förbjuda socker i alla former fram tills balen (hahaha går säkert bra med det, försöker intala mig själv att sluta äta allt med socker typ varenda dag men går inte så bra med det, fettolycka liksom♥, nej men jag ska nog försöka skärpa mig, ska dra till gymmet med Vicki & Lisa nu och jepp jag tycker om att ha långa parenteser pusshej)

4 kommentarer:

  1. Varifrån är din klänning? och vilken färg är den? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är från Nelly men färg avslöjar jag inte ennu.. :)

      Radera
  2. Hur lång är din klänning och vad har du för skor? Ps. Sjukt bra blogg ! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är nog så att den just tar i marken när jag har klackarna på, om skorna så berättar jag inte heller ennu haha.. ;)

      Radera