söndag 24 november 2013

Wanted training clothes

alla från stronger.se

Hittade denna sida helt spontant just, hur har jag kunnat missa denna sida ända tills denna dag huh? Skitsnygga hoodies och toppar!
Igår kväll hyrde vi The Hangover 3, har sett den på bio redan men den är ju endå sjukt bra. Imorse steg man upp tidigt (ofrivilligt, my brain's fucked up som väcker upp en klockan 8 när man kan sova hur länge man vill) och for ut på en morgonlänk, det blev en sträcka på 8 km, är nöjd eftersom jag inte sprungit utomhus sedan i sensomras men endå tycks konditionen vara den samma, bra det.
Imorgon måndag igen, helgen gick snabbt as usual och imorgon ska jag och klippa mig, tror det är första (och enda..) gången det här året? HAHA. Har skräck för att klippa mig vid frisörer för att håret alltid ser så kort ut när man är färdig (hårångest haha) och de klipper alltid för mycket fast man bara säger att man vill klippa topparna, vill inte ha kort hår... Vet att det växer ut efter typ en månad men det känns endå hemskt haha, men det måste nog bli gjort till balen (eller "festen" om man inte får kalla det bal..) då jag har såå mycket kluvna toppar och mitt hår är så misskött.
Nu ska jag kolla ett avsnitt AHS och New Girl och sedan småningom till sängs, godnatt alla läsare♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar