tisdag 19 november 2013

#dying







Bara för att Evan Peters är så asdfghjk cute eheh (tänkte på att publicera detta inlägg men så tyckte jag att det blir lite för mycket fangirling och nu publicerar jag det endå höh)
Men när man inte har inspiration till att fota något och dagens ljusa timmar är för få så finns det inte något att blogga om och man sitter och kollar AHS hela dagarna (nya Coven är ju sjukt bra!! saknar ändå första säsongen buhu), nytt avsnitt imorgon fuckyes. Dagen spenderades största dels vid Campus, vi hade någon lite oseriös G-dur tävling som jag vann och som pris fick man en påse godis  och ett diplom höh, mår skit nu efteråt efter att ha proppat i mig säkert 300 gram ungefär men whatever.
Får hoppas jag kommer på något kreativare att skriva om i nästa inlägg, ideér?

3 kommentarer:

  1. Ååh American Horror Story <3

    SvaraRadera
  2. Detta har inget med inlägget att göra men jag har en liten fråga: var gymmar du och vilket gym i Jeppis tycker du att är bäst? :)

    SvaraRadera
  3. Åhhh älskar AHS ♥

    SvaraRadera