lördag 30 november 2013

Glad lillajul


... jag hoppas ni har haft en bra dag, min var inte så speciellt "glad" om man säger så... Vaknade jättetidigt med dåligt humör och ingen ork alls eftersom jag inte fått sova så bra. Nu känns det som om jag dragits tillbaka i gamla ovanor, gamla negativa tankar, gamla tvångstankar, same old song. Det är ju sjukt hur snabbt ens humör kan ändra. Min dag har bestått av att jag mestadels luggit i sängen, läst, tumblr, och sedan ryckt upp mig och bakat lite. Jag har upptäckt boken "Förr eller senare exploderar jag" som verkar just som den typ av böcker jag gillar. Ska gräva ner mig i boken lite ytterligare och sedan förhoppningsvis somna inom några timmar om jag har tur...

7 kommentarer:

  1. aaah john green <3 har du läst "the fault in our stars" o "finding Alaska"? såå bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. "The fault in our stars" e ju som de står i kommentaren här nedanför "Förr eller senare exploderar jag" i originalformat, men "Finding Alaska" har ja int läst, borde man göra de tycker du? ;)

      Radera
    2. jaaa 100% (o ursäkta min blåsthet, har aldri läst dem på svenska osvosv...) :) !

      Radera
  2. "Förr eller senare exploderar jag" är den svenska översättningen av "The fault in our stars"....

    SvaraRadera
  3. Sku du kuna göra en "recension" om easy fit? Som du berättar vad som är bra och vad som är dålit med gymmet osv. Och egna åsikter :)1

    SvaraRadera
  4. Åååh världens bästa bok! Btw jättefin blogg har du! :)

    SvaraRadera
  5. Jaa instämmer!! ;) Å tack så myki! ^^

    SvaraRadera