måndag 11 november 2013

~ November skies






I sjukt kallt väder men ingen snö (y u take so long to come snow???) for jag och Julia och fota lite bilder. Hittade mig en ny profilbild, det var på tiden att byta hehe. Inga speciellt roliga händelser annars att skriva om, Julia ville inte att jag skulle lägga upp bilder på henne men jag måste ju såklart♥. Vad är det för roligt med en blogg som där det inte finns bilder på enns snygga vänner ju? Bröst-mage träning blev det idag men hade ingen lust och ork och som ni nu läser har även jag som alla andra också dåliga dagar då det inte lustar med något alls och man bara vill vara lat och sitta inne och ätaätaätaäta hela dagen. Känner mig äcklig och är helt övermätt nu eftersom det blev just så som jag skrev men yolo azzå (förlåt borde icke använda det ordet, sista gången i promise).

3 kommentarer: