söndag 10 november 2013

Rippi weekend bilder

snejd


happyface och thumbs up på alla bilder, jag ser ju ut som en maniac alltså what


NYSTART
Nu tar vi nystart! Nu ska jag avsluta min bloggpaus och försöka börja blogga regelbundet igen, utan att ha många dagars mellanrum mellan inläggen. (Får ju se hur jag lyckas med det höhö, you know me eller hur?)... Ni får gärna ge tips om vad ni vill att jag ska blogga om, om ni vill att jag ska skriva mer om träning/hälsa, kompisar, mode, visa outfits eller trender eller vad ni nu vill att jag ska blogga om, eftersom att era åsikter säkert också är annorlunda än då jag startade bloggen, och ni vill säkert som jag också att bloggen ska utvecklas och inte fastna i samma mönster, så därför ska ni nu ta en minut åt att kommentera vad ni vill att jag ska skriva om, visst?
För att ha något att börja skriva om tänkte jag säga att från fredagen till lördagen var jag på Rippi weekend vid Pörkenäs, allt var nog riktigt trevligt! (Förutom lektionerna då...) Jag, Julia & Vicki sov i samma rum, ja vad annars finns det att säga? Vi for dit med buss på fredagen 6-tiden, och kom hem på lördagen ungefär samma tid. Eftersom jag inte vet vilka bilder jag får lägga upp och på vem så drar jag några säkra kort och publicerar bara de bilder som ni ser ovanför. Nu idag har det ju varit farsdag som alla redan vet (märker ni hur jag hela tiden rabblar upp saker som är sjukt obvious men som jag endå måste berätta? haha why) och vi har firat pappa och faffa på farsdagskaffe hos mina kusiner och efteråt drog jag till det ganska nya Easyfit (det har flyttat till en annan byggnad för en tid sedan, men det har jag inte hunnit skriva här, om ni undrar vad jag tycker om den nya byggnaden, som är dubbelt så stor till ytan, så gillar jag nog det mesta, jag tycker bara de borde få in lite nya maskiner och nya koncept) för att dra ett ryggpass. Nu måste jag ta tag i läxor och annat crap, ha det bra!

2 kommentarer:

  1. Jag älskar dina outfits så önskar gärna mer bilder på dom. Men din blogg är jättebra! Du bloggar om vardagliga saker men du kan göra dom speciella på nå sätt haha :D fortsätt blogga om ally möjligt bara :)

    SvaraRadera
  2. gärna om hälsa o träning, tycker de e intressantast! :)

    SvaraRadera