onsdag 25 december 2013

Christmas presents

pengar (195 €), påslakan & underlakan, karl fazers dark chocolate, karl fazers white & milk chocolate, en läsplatta (asus nånting), två par dr denim byxor, underklädesset från kappahls fifty shades of grey kollektion, en till bh
en ny hylla som pappa gjort åt mig hehe, och jag samlade alla andra julklappar på hyllorna
love and glamour parfym av jennifer lopez, omar godis

raw cocoa smoothie, deodorant, nagellack från depend

shower gel och två handkrämer från dermosil, en bodylotion från nuxe body (cosmetique), macadamia natural oil deep repair masque

ett presentkort till hm, biobiljett, victoria's secret body splash ravising love, loreal paris #txt wave creating spray, i love... mango & papaya body scrub, en skål (borstarna är gamla)

panda choklad, maybelline mascara & eyeliner, i love... strawberry & milkshake body butter
En anonym frågade om jag kunde lägga upp och visa alla mina julklappar i ett inlägg, så här är det! Tack mamma, pappa och alla släktingar! Men märk att det fattas min HTC One som egentligen skulle ha varit den "stora" presenten som jag skulle fått igår, men posten är försenad så den kommer väll först på fredag. Annat som fattas är en plätt/pannkaka-stekpanna (så jag ska kunna göra ordentliga protein pancakes, för det har alltid misslyckats förr), ett par stickade sockor av mommo, lite dekorationer till mitt rum och choklad från Åre chokladfabrik, choklad har jag minsann så det räcker! (Skulle ha viljat säga att det räcker för ett halvår framåt, men kommer ha ätit upp allt inom 3 dygn om jag känner mig själv rätt hahaha oopsie).
Jag är supernöjd med mina julklappar iår! Asus-läsplattan är familjens gemensamma men det är väll mest jag som kommer ha användning av den gissar jag. Jag trodde inte jag skulle få så mycket mer än min HTC One eftersom den är rätt dyr och vi har andra barn i familjen och så, men när man räknar ihop summan av alla presenter och pengarna man fick så blir det ju mer än 900 euro... Så klaga kan man ju inte!! Nu ska jag hjälpa till med lunchen, åka till Easyfit efter en stund och sedan har jag inga planer för idag, får se vad man hittar på.

3 kommentarer:

  1. Siden underkläder?

    SvaraRadera
  2. varför skulle man räkna ut hur mycket allt kostat? verkar vara väldigt ytligt och materialistiskt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det du säger har du ju helt rätt i även fast jag inte tänkte på det före, men jag gissar att jag är lite av ett kontrollfreak och har lite OCD-tendenser så att det bara kom automatiskt att jag räknade ut det.

      Radera