torsdag 26 december 2013

Mitt år 2013

Tog denna lista härifrån, hoppas de va okej?

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jo, men mest saker ang. träning, personalbästa i  typ allting för att det är första året jag tar det seriöst haha, men faktiskt inte lika många nya saker som man kommer ihåg hela livet, mesta hände väll 2012 och 2011 hehe

Hur har ditt 2013 varit? Bättre än förra året!
ni älskar me säkert för dehär bildin men ja hoppas ni vejt va ni betyder.. ♥

Blev du kär i år? Jaa

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Kommer inte ihåg ett enda datum typ HA men vissa dagar kan jag utantill som om de var igår, Rom-resan, balen fast den sög, flera sommardagar, Ikea-resan med Julia, några kvällar i september, 1:a november hahahahhaha kommer aldrig att glöm, pluss så brukar ju nyår vara ganska najs, får se hur detta år blir

Bästa köpet? Nyckeln till Easyfit kanske?    



 Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, mat (såklart♥), gym-kort/medlemskap

 Gjorde någonting dig riktigt glad? Nåå, kanske det gjorde mig gladare när jag lärde mig mer om mig själv och utvecklades mer psykologiskt när jag gick i terapi osv, tror nog det har gett mest 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? My Nigga, Fuckin' Problems + liknande tagg låtar hahahah, Petter-låtar från hans uppträdande och såklart Kiss Land albumet av The Weeknd

 Vem har du umgåtts med mest? Familjen, friends


verkligen fin bild men den bjuder jag på

Har du haft ett förhållande under 2013? Njäe men året är ju inte över ennu ahaha

 Vart reste du under 2013? Rom i februari, dagsresa till Haparanda i April, Stockholm + Umeå i juli

 Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Haha joo, ganska mycket saker hmm eheh

Vad gjorde du på din födelsedag? Minns inte? 


balen, stjäld från julias insta


 Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Om jag skulle insett att det går att leva ett liv som frisk och att jag inte behöver Ana tidigare, i början av året var jag fortfarande så sjuk mentalt att jag inte visste vem jag var utan ätstörningen och var osäker på allt osv...

 Vem saknade du? Finns nog flera, vissa personer slutar jag tydligen aldrig att sakna

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Att jag måste vara mer social, inte bry mig i vad folk tycker, leva mer, ta chanser, fokusera på det viktigaste i livet

5 kommentarer:

  1. jag älskar din blogg, du skriver så ''rent'' om man kan säga så, den är jättebra&trevlig! :) fortsätt blogga på, keep it up! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ahahah tycker du? tycker bloggen bara blir mer råddig hela tiden heh, men tack så mycke! jaa! :D

      Radera
  2. Hahah, bilden högst upp <33 kmr alder glömm kvällen ! Puss gulla :* h. L

    SvaraRadera
  3. saknar den tiden\\kikko

    SvaraRadera