torsdag 5 december 2013

Självständighetsfest/bal 2013






Bara några bilder från balen igår som jag kan visa upp, eftersom de flesta av bilderna blev suddiga då det var så mörkt inne i festsalen, men det får räcka. Var som sagt vid frisör + sminkör (om det går att kalla det det?) från klockan halv tre till halv fem, men det blev inte brottom som jag hade tänkt utan allt blev klart i tid. Synd bara att jag fick lite panik över min frisyr + sminkning som det såg ut när det var klart, så när jag kom hem var jag tvungen att fixera om det lite själv (det var såå inte värt över 100 €...), lite bortkastade pengar alltså.
Alla var såå snygga och skolan liknade ju inte sig alls, skulle få vara mer festligheter som denna i stan så man skulle få bära långklänning och se alla pojkar ha kostym oftare haha. Kvällen blev endå inte så lyckad, ingen kom och bjöd upp en och där rök self-esteemet en smula, deppar ennu över det, #intfårmanentånapojka haha... Hmmokej säkert inget ni bryr er om but whateva.
Nu tar man en lite längre helg eftersom det är ledigt imorgon, tror inte det händer så mycket ikväll eftersom jag inte har humöret på topp och inte alls har lust att göra något alls.

9 kommentarer:

  1. that feel då ingen bjöd upp en och man vågade inte bjuda upp nån annan :/

    SvaraRadera
  2. WHAT långt hår??:0

    SvaraRadera
  3. Men du var ju jätte vacker! Fundera nog på om ja skulle ha bjudi upp dej, men ingen annan bjöd ju upp ngn heller, så ja våga int :-/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack blir glad haha, då man sku veta vem du e :)

      Radera
  4. Jag fundera faktisk på om jag sku bjud upp dig eller int #FegAsShiet

    SvaraRadera
  5. Int böv man ju tolk att ingen bjuder upp en som att int nån tyckt att man va fin...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Int skrev ja ju att ja tolka de så heller? :) Å nee de behöver man int men man böri ju intala sej själv de...

      Radera
  6. Har julia hårförlängningar? :)

    SvaraRadera
  7. Oj Moa va fin du e!!

    SvaraRadera