måndag 11 mars 2013

Flowers in your hair

Untitled #56
mössa / etsy.com,  tröja / monki,  halsband / gina tricot,  byxor / h&m,  solglasögon / zerouv.myshopify.com,  läppstift / mac,  parfym / yves saint lauren,  nagellack / opi,   skor / zara
En perfekt vår-outfit! Skulle gärna köpa mig ett par blom-byxor eller ett par mönstrade i något slag denna vår. Tänk att man nästan kan säga det, att det är vår. Mars är iallafall en vår-månad för mig, även fast jag inte sett några vår-tecken ennu, men de kommer väll. Det är så härligt med vår, då börjar alla pasteller och söta kläder dyka upp i butikerna samt också efterlängtade vår-trender som man väntat på att få börja bära sedan december.
Ikväll är planerna de att ha lite mini-spa med min syster. Vi ska göra hemmagjorda avokado-ansiktsmaskar och så funderar jag på att köpa en hårinpackningsburk. Så det blir kul! Hoppas ni har (kommer ha) en bra kväll ni andra också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar