onsdag 13 mars 2013

Home is wherever i'm with you

Dålig-kvalité-bilder från min telefon + instagram, följ mig på Mexxihh!

Här är lite bider som beskriver vad jag gjort de senaste två, tre dagarna. Bland annat flummat på i Campus och upptäckt hela stället, säger bara en sak: It's HUUUGE! Vi sprang omkring som småbarn, snattade dricka från ett random backstage-rum,  skämde ut oss lite, upptäckte ett konstigt maskin-rum, chillade i ett konstigt och trångt rum i något som påminde om en liten lägenhet och hade orkesterövningar i Shaumans-salen. Jag tycker den salen är riktigt fin, bra att Jeppis får något nytt och speciellt. På lördag så kommer vår spelning sändas i radio(!) och det kommer bli... pirrigt. Men vi är ändå så många att det hörs inget om man skulle råka spela fel, pluss att det är lättaste låten jag lärt mig sedan jag var typ 8. Så känner ingen speciell press, bara det att vi måste ha på oss extremt fula Campus Allegro t-shirts, *suck*... De är röda med en elefant som sprutar ut ett moln av hjärtan på. Ha-ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar