måndag 26 augusti 2013

~ Autumn fashion

Autumn Fever

Japp... Ett riktigt fint (enligt mig...) collage på outfits jag gärna skulla ha på mig, och kläder jag gärna skulle äga så att säga ahaha. Det var meningen att bli ett höst-färgigt och lite dystert collage men jag kunde inte motstå att lägga in kjolarna och de blommiga tightsen... Whoops! Och ja, skorna är ju to adore helt enkelt!
Dagen har varit ganska enformig, mycket innesittande, fotboll på skol-gympan, bygga hus-silhuetter på bildkonst, gitarr-lektion vid musikinstitutet, låna en bok från bibban (hej nörd!), ut på en länk med mamma, titta på AHS & Idol... Jaa. Gårdagen mådde jag bara dåligt och det blev inget med bloggandet... Hela dagen gick åt att vara på urdåligt humör och bara var sur åt alla, utan en enda orsak, och jag vet inte varifrån det kom. Den glamorösa sidan av mig... aja, sånt är livet, väll... Till skillnad från nu, just nu så känner jag att jag inte kommer få sova något inatt pågrundav all aktivitet som snurrar åpå i min hjärna heehe. Känner mig sjukt manisk. Varför ska all kreativitet och pigghet komma på natten? Får sådan lust att städa hela huset, måla något stort mästerverk eller skriva en diktsamling, skriva låtar eller annat bs... Varför kommer dessa känslor alltid på kvällen/natten? Förstår mig inte på mig själv gahhh. Kreativitet när jag som minst behöver det, och när jag sedan behöver det så är jag trött och trög och seg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar