söndag 25 augusti 2013

~ Good vibes



Hej igen! Just nu: Julia ligger i min säng och spelar Snake... "Livet e bittert" haha quote by Julia. Vi ska ha sleepover vid mitt. Tidigare idag var jag somsagt på en släktträff, där det var mest folk jag aldrig sett förut eller folk jag inte träffat på många år ehh. Men god mat blev man bjuden på och vacker kväll, jättefint ställe då de bodde vid vattnet! När jag kom hem därifrån for jag och Julia till stan och till Subway för att köpa nattmat, #alltidhungrig eller vadå?... Haha vi försökte klippa ihop en video där jag samlade in en massa små klipp från hela 2012 till nutid men de blev något krångligt med filformat osv. så det lyckades inte. Men haha vilken nostalgi och humor att se på en massa fula gamla vids!... Men jag ska nog försöka få det att funka endå i framtiden! Nu ska jag sluta vara osocial och sitta på datorn, så godnatt säger vi väll så småningom och så skriver jag mer imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar