lördag 24 augusti 2013

High hopes



Kodaline - High Hopes
Några bilder från igår. For en sväng till gymmet efter skolan, och sedan spenderades kvällen vid Juthbacka med Julia, men det hände inte så mycket och det var kallt, så vi for hem efter några timmar. Nu idag ska man strax på en släkt-träff, dit kommer väll ganska många småkusiner som jag aldrig träffat förr, vi blir bjudna på lunch och kaffe och så har de på bastu, ska jag se om jag vågar mig och doppa mig något mer i år, haha det har ju blivit så kallt och höstigt även fast solen skiner... Men nu ska jag sminka mig färdigt och försöka slita mig bort från datorn och tumblr, ahah tumblrlove eller vad ska man kalla det? ♥

5 kommentarer:

  1. Jag var också där! Synd att vi inte träffade på varandra ;(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojj jaa... Synd, såg inte dig heller! :(

      Radera
  2. åååhhh va fina bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha okej, var inte jag på förra kommentaren men tack endå! :)

      Radera