torsdag 22 augusti 2013

Just hold on, we're going home

Gårdagens

Drake - Hold On, We're Going Home <--- texten!...

Förlåt för att jag bara bloggar på kvällen, ska försöka börja blogga mer på dagen och inte på kvällarna, men jag "hinner" liksom inte blogga på dagtid, känns det som...
Idag slutade iallafall skolan 12, skönt! Vi for med S & K till Subway, sedan for jag hem och vi cyklade till gymmet med Moa, jag tränade bröst och lite mage, och efteråt hann jag också ut och fota profilbild en sväng med Julia, det är så fina kvällar nu i augusti, borde passa på att fota mycket nu när det är så fina solnedgångar, för det känns på något sätt som att jag inte alls fotat lika mycket som jag gjorde förra året...
Imorgon är det fredag, och så är det ju Juthbacka, aayeah, ska nog dra dit en sväng, det gör man ju varje år så. Nu har jag inte så mycket mer att säga, så godnatt!

3 kommentarer:

  1. jättefin jumper , var har du köpt den ? :>

    SvaraRadera
  2. undrar oxå var tröjjan är ifrån? :)
    fin bild du fotade åt julia! :D

    SvaraRadera
  3. Den är från H&M! Men den är nog mera än ett år gammal så jag tror inte den finns i sortimentet mera.. :/

    SvaraRadera