söndag 4 augusti 2013

Jukupark


haha fin min jag har... min klänning är från lindex & julias är också från lindex

Hejhej bloggen! Igår var jag och Julia lite barnsliga och åkte till Jukupark i Kalajoki (en vattenpark), hehe. Vi hade hoppats på varmt väder och stekande sol men tyvärr blev det bara halvsoligt och runt 21° C, fast vi fick höra att det hade varit bättre väder i Jeppis haha. Nåja, bättre lycka nästa gång eller något... Vi var där till kvällen och efteråt tog jag på mig löparskorna och tog mig ut på en joggingtur, riktigt fin sommarkväll som det var! Nu idag har vi planer att åka till en "gammal bekants" villa klockan 14 och bli bjudna på mat och sedan blir det väll gym ikväll, ben-dag idag hoho. PS: Tack för alla stöttande kommentarer jag fick av er på förra inlägget, det värmer! ♥

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Nee moa röker int!

      Radera
    2. Haha ja precis, röker inte, vet inte varifrån du fått det?!

      Radera
    3. Undrar också hur det höll ihop med detta inlägg?

      Radera
    4. såg henne röka :O

      Radera
    5. Men hallåå du har sett nån som liknar moa isåfall.. moa skulle alrdig änns röra en tobak..??

      Radera
  2. Utmana dej så du kan ju fara å koll om du vill :) ♥

    http://mmmoas.blogspot.fi/2013/08/utmaning.html

    SvaraRadera